€ 4,99 Bezorgkosten inclusief:

  • Niet thuisservice
  • Snijbloemenvoedsel
  • Verzorgingstips
  • 7 dagen versgarantie
  • Geen extra creditcardkosten

Veilig betalen met:

- Voor 13:00 besteld, vandaag in Zuid-Limburg bezorgd (m.u.v. zondag)

- Bestellingen in de rest van NL worden een dag later bezorgd

Klachten

Ondanks de hoge eisen die wij bij het inkoopproces hanteren en de kwaliteitshandhavende maatregelen in zowel distributieproces als tijdens het verblijf in de winkel, gaat er toch een enkele keer iets fout, bloemen zijn immers een levend product.
Bij klachten hanteren we een bijzonder ruimhartig beleid, ons bedrijf kent een vaas-garantie van 8 dagen en we stellen daarbij de wijze van verzorging van de bloemen door onze klanten, nooit ter discussie (dit is uniek in Nederland!). Ook onze actieproducten voldoen aan onze hoge kwaliteitsstandaard en vallen dus onder de garantie regeling. Indien onze bloemen in kwalitatief opzicht niet aan uw verwachtingen voldoen, meldt u zich dan alstublieft met de bloemen in de winkel en wij compenseren uw teleurstelling door u een nieuwe, gelijkwaardige bos bloemen aan te bieden.

In een relatief grote organisatie als de onze, is het belangrijk dat we de controle op gecompenseerde producten, goed regelen, we doen dit door als regel te stellen dat we enkel producten compenseren die worden teruggebracht naar de winkel, dit hoeft echter niet perse de winkel te zijn waar de aankoop heeft plaatsgevonden. Onze mensen sturen het gecompenseerde product terug naar het hoofdkantoor, niet alleen om de financiële en voorraadtechnische controle mogelijk te maken, maar zeker ook om de herkomst van het product te bepalen, zodat onze inkoper eventueel de leverancier van de betreffende partij aan kan spreken of misschien zelfs op zijn zwarte lijst te zetten, om zodoende mogelijke toekomstige teleurstellingen te voorkomen.
Om begrijpelijke redenen kunnen en mogen we – zowel in de winkels als op het hoofdkantoor – geen uitzondering maken op deze regel ( = alleen compenseren als het product wordt teruggebracht), we vragen hiervoor uw begrip.

Zijn de bloemen bij u thuisbezorgd door onze bezorgservice? Stuur dan een bericht naar online@hendriksbloemen.nl. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om het probleem te verhelpen. Ook kunt u ons telefonisch bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8:00 – 16:30 uur op 046 – 474 23 23.

Tip: bezoek onze pagina met verzorgingstips om zo lang mogelijk van uw bloemen te kunnen genieten.

FEEDBACK

Bent u niet naar volle tevredenheid geholpen in onze winkel of heeft u tips voor ons? Graag ontvangen wij uw klacht, opmerking of tip via info@hendriksbloemen.nl. Alleen wanneer wij op de hoogte zijn van uw opmerkingen of klachten kunnen wij onze dienstverlening in de toekomst verbeteren. Wij streven ernaar om binnen één werkdag een reactie te geven.

 

Contactgegevens:   Hendriks Bloemen BV   Tomeikerweg 41 6161 RB Geleen 046 - 474 2323  

Veilig betalen met:

Aanmelden

Kies hieronder over welk nieuws u graag een nieuwsbrief ontvangt. Klik daarna onderaan op 'Aanmelden'.